مصاحبه آرشیو خبر ها
حرف های خنده دار می زنید !

حرف های خنده دار می زنید !

مکس الگری به هواداران اطمینان داده که پائولو دیبالا در نیمه دوم بازی با دینامو زاگرب به طور قطع بازی خواهد کرد و از چند تغییر دیگر در ترکیب تیم خبر داده است.

 

تیم یوونتوس فردا شب در آخرین بازی از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان به مصاف دینامو زاگرب خواهد رفت. این دیدار فقط از نظر اول یا دوم شدن یووه در گروه اهمیت دارد ولی با وجود شایعاتی که در مورد علاقه الگری به دوم شدن مطرح شده، او این صحبت ها را مضحک می داند. مهم ترین بخش صحبت های الگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با دینامو زاگرب بدین ترتیب است:

 

دیبالا به طور قطع دقایقی از نیمه دوم را بازی خواهد کرد. ما به او فرصت دادیم تا به آرامی از مصدومیت باز گردد ولی در بازی فردا هیگواین و مانژوکیچ از ابتدا به میدان خواهند رفت.

 

الگری سپس در مورد وضعیت سایر نفرات و سیستم تیم صحبت کرده است:

 

تمامی بازیکنان آماده هستند. اگر من تصمیم بگیرم با خط دفاعی 4 نفره بازی کنیم، در این صورت استفانو استورارو به عنوان یک مدافع کناری بازی خواهد کرد و در غیر این صورت با سه مدافع مرکزی بازی می کنیم. بعید است که جورجو کیلینی به میدان برود چون زمان زیادی دور از میادین بوده و صحیح تر این است که به او اجازه دهیم به آرامی به ترکیب برگردد. الکس ساندرو و سامی خدیرا استراحت خواهند کرد تا پاتریس اورا و ماریو لمینا بازی کنند. مارکو پیاتسا نیز در حال بهبودی است ولی او را دیگر در سال 2016 در میدان نخواهیم دید.

 

واکنش تند الگری به تمایل یوونتوس برای دوم شدن در گروه:

 

این حرف ها باعث خنده من می شود، چون همه در ابتدا ما را سرزنش می کردند که شروع خوبی در اروپا نداشتیم. در آن زمان صدرنشینی در گروه و استفاده از مزیت های آن مهم بود ولی حالا از ما می خواهید دوم شویم تا قرعه راحت تری داشته باشیم. حرف های شما مضحک است.

 

و اما آخرین بخش نظرات الگری:

 

مهم ترین چیز در بازی فردا این است که دیدار را تهاجمی آغاز کرده و بتوانیم جریان کار را در اختیار بگیریم چون بازی کردن در برابر تیمی که با 10 بازیکن پشت توپ بازی می کند، کار راحتی نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: